יום ראשון, 20 באפריל 2008

אודותיי...

שמי יפעת אריאלי, אמנית מישראל.
בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד לגיל הרך, ובשנים האחרונות עוסקת ברייקי, מסז' שוודי, ביוארגונומי,E.F.T, ותרפיה באמנות.
מאז ומתמיד ציירתי ועסקתי באמנות על גווניה השונים (כמו בלט, מחול, ריקודי בטן, פיסול, נגרות, רישום, עבודות יד, גינון גינות וכו'...).
בחודש יולי 2008 ערכתי תערוכת ציורים "מור ולבונה",בכפר אומנים עין-הוד, בבית הבד העתיק, בשילוב מופע סולו קאנון של אבשלום פרג'ון (בוסתן אברהם).התערוכה הייתה מאוד מוצלחת.
את הכשרתי המקצועית רכשתי מתוך סקרנות, התבוננות וחיבור רגשי ליצירה, תוך לקיחת שיעורים פרטיים ממוקדים מאמנים מובילים בתחומם.
באתר זה אני מזמינה את עצמי לקפה (הפוך קטן רותח חזק ללא קצף), ובו אני נמצאת בזמן איכות עם עצמי, זמן להתבוננות וקבלה של מקומות מהם התחמקתי במשך כל שנותיי, זמן לחבק ,להכיל, ולאהוב כל אשר בי.
באתר זה אני מתמקדת בארבעה פרויקטים עיקריים שמסכמים רעיונות ותהליכים אמנותיים ורגשיים שבחנתי ועברתי בשנים האחרונות. בכל ארבעת הפרויקטים אני בוחנת ממעוף הציפור, השפעות של מוסיקת רקע, תנועה, ריקוד וצבעים
על תהליך היצירה, ועל ההבעה בכלים אמנותיים, של חוויות ותחושות, תוך מסע גופנפש של אמת וכנות.
בציורים אני מבטאת מוטיבים של היות כאן ועכשיו, התשוקה לחיים, העוצמה והאומץ לבטא עצמי, להתגבר על פחדים, ולאפשר לפנטזיות להתגשם על בד הציור בנועזות, סקסיות, רוך ואהבה.

יפעת אריאלי
0544-883102
yifat_arieli@walla.co.il

אין תגובות: